האם אתם צריכים סוכנות שתנהל לכם את המכירות באמזון?

שאלה טובה.

אם נדמה לכם שכולם מוכרים היום באמזון, אתם צודקים. זוהי פלטפורמת המכירות הגדולה ביותר בעולם ודרכה נעשות 50% מעסקאות המסחר המקוון. כמעט כל עסק, החל מיצרני ענק ועד לחנויות פרטיות משתמשים באמזון או בפלטפורמות דומות על מנת להרחיב את מעגל הלקוחות שלהם. העובדה שאמזון הסירה את המגבלה הגאוגרפית מאפשרת לעסקים להרחיב את השווקים אליהם הם פונים ולהגיע ללקוחות שבעבר לא היו מצליחים להגיע אליהם.

אם התחלתם למכור באמזון לפני עשר שנים בערך, התחלתם בזמן מעולה והמכירות שלכם בטח משקפות את היתרון היחסי שלכם. רוב הסיכויים שהמוצרים שלכם היום מופיעים בהרבה חיפושים וקטגוריות, למדתם איך לנהל עסק באמזון, אתם מכירים את החוקים ורגולציות של אמזון ואתם בטח מתחרים נחשבים בנישה שלכם. אבל, אם התחלתם למכור באמזון מאוחר יותר, גם אם אתם מוכרים יפה מאוד באמזון, בטח למדתם על בשרכם שלהתחיל למכור באמזון זאת משימה לא פשוטה ויקרה מאוד, וגם התחזוק של העסק יכול להיות מייגע.

בואו נודה על האמת. כל בן אדם עם מחשב וחיבור לאינטרנט יכול למכור מוצרים באמזון. אבל האמת היא גם שאם מתחילים למכור באמזון בלי תכנית, הסיכויים לכישלון גבוהים ביותר. כדי להצליח במכירות באמזון חשוב מאוד שתהיה אסטרטגייה מובנית. ההמלצה שלנו היא לחלק את התכנית האסטרטגית לשלושה שלבים- השקה, מיקסום ותחזוק.
בואו תקראו איך אנחנו בAdvantiQs משתמשים בתכנית האסטרטגית של שלושת השלבים כשאנחנו משיקים או מגבירים מכירות באמזון של הלקוחות שלנו.

השקה-
אתם יכולים לצלם כמה תמונות של המוצרים שלכם, לכתוב תיאור נחמד של המוצר שלכם, להעלות את המוצר לאמזון ולקוות לטוב. דרך חכמה יותר להתחיל למכור באמזון היא לוודא שכל דבר נעשה בצורה הטובה ביותר על מנת להביא לרשומת המוצר האידיאלית עבור המוצר שלכם. תתחילו עם מחקר מילות מפתח עבור המוצר שלכם. כאלה שיביאו לקוחות וחיפושים למוצר שלכם. לדוגמא, אם אתם מוכרים כלי עבודה, בטח תרצו שהמוצר שלכם יופיע בחיפוש של כלי עבודה, אבל עם מחקר נכון תוכלו גם לגרום לכך שכלי העבודה שלכם יופיע גם בחיפוש של מתנות ליום האב על מנת להגיע ללקוחות נוספים שלא היו מחפשים בהכרח את המוצר שלכם. אם יש לכם את המידע הנכון, תוכלו ליצור את התוכן השיווקי הכי טוב עבור המוצר שלכם.
היום כולם מצלמים אינסוף תמונות עם המכשירים הניידים שלהם. אבל, לא כל התמונות טובות מספיק לאמזון. הזווית שתבחרו, הצבעים שתדגישו והרקע שבו תשתמשו יכולים לגרום ללקוח לקנות את המוצר שלכם ולא את המוצר של המתחרה. בסוף, הלקוח קונה עם העיניים. גם אם מדובר בכלי עבודה, תוודאו שהתמונות שלכם הן הכי טובות שיכולות להיות כך שהלקוח יכול להבין את הערך המוסף של המוצר שלכם, ותוסיפו תמונות "לייפסטייל" כדי למשוך עוד לקוחות פוטנציאלים.

מיקסום-
כדי למקסם את החשיפה שלכם אתם צריכים לוודא שיש בידכם את כל המידע הרלוונטי. אתם צריכים לדעת כמה המתחרים שלכם מוכרים, איך להקצות את המשאבים שלכם בכדי לקדם את המוצרים הכי נמכרים שלכם באמזון. לדוג', אם יש לכם 10 כלי עבודה שונים, אבל מספיק תקציב כדי לפרסם רק 2-3 מוצרים, באילו מוצרים תבחרו להשקיע?
מחקרים הראו שלקוחות פוטנציאלים קוראים לפחות 3 ביקורות לפני שהם מחליטים לרכוש מוצר. חשוב מאוד לוודא שיש לכם את הביקורות הכי טובות שיכולות להיות- שכמובן הושגו רק בדרכים חוקיות על פי הרגולציות של אמזון.
הרבה פעמים קשה לחזות את הטרנדים מראש, ולפעמים פתאום מוצר שלכם מתחיל להימכר ואתם נתקעים בלי מלאי ומפספסים את המומנטום. כשזה נוגע למסחר מקוון שמירה על מלאי סדיר היא קריטית. הקמה של חנות באמזון יכולה לעזור לכם להציג ללקוחות את כל האופציות שאתם מוכרים ובכך לעזור לכם לנהל את המלאי בצורה טובה יותר.

תחזוק-
לבסוף, תשאלו את עצמכם את השאלות הבאות-
איך אני יודע מתי לשנות או לבוסיף מילות מפתח בתיאור המוצר שלי? מה עובד? מה לא עובד? האם אמזון שינתה את התמחור או הרגולציות בלי שהייתי מודע לזה? כמה המתחרים שלי מוכרים?
אם השאלות האלה גורמות לכם להרגיש שזה יותר מדי בשבילכם, שאתם צריכים להשקיע יותר משאבים אנושיים וכספיים על מנת לנהל את העסק באמזון אתם לגמרי צודקים! בצפון אמריקה מומחי אמזון מנוסים מרוויחים משכורת בסיס $80,000 בשנה, והם שווים כל דולר. דרוש מומחה כדי לעמוד בקצב של השינויים והרלוגציות של אמזון שיכולות לעלות לכם הרבה מאוד כסף אם לא תהיו מודעים להם.
AdvantiQs היא סוכנות ניהול מותגים באמזון שמציעה לכם כמוכרים שפע של שירותים שיעזרו לכם להשיק, למקסם ולתחזק את המכירות שלכם באמזון ולהביא לתוצאות מעולות. עם הניסיון שלנו ואלפי המוצרים שאנחנו מנהלים כיום- AdvantiQs זה בדיוק מה שהעסק שלך באמזון צריך בכדי להצליח.

נכתב ע"י יואל מוסקוביץ'

מאמרים נוספים:

תפריט
שלחו הודעה
1
היי, צריכים עזרה?
שלום :)
במה נוכל לעזור לכם?