כיצד לקדם חנות מצליחה של מותג באמזון ארה"ב.

שנת 2020 הייתה שנה מוצלחת במיוחד לאתר המסחר הגדול בעולם – אמזון. במהלך שנת 2020, לצד משבר הקורונה, הכנסות הנטו של אמזון גדלו בכמעט 40 אחוזים לעומת שנת 2019. בשנת 2019 הכניסה אמזון 280.2 מיליון דולרים, ואילו ב-2020, 386.06 מיליון דולרים, דבר המעיד על הצמיחה ההולכת וגוברת של פלטפורמת המסחר הבינלאומית הגדולה בעולם.
עקב כך, כיום, כמעט ואין מותג בעולם שלא נמצא באמזון ומנהל חנות פעילה ומשגשגת. ההזדמנויות הן רבות, הקהל הוא זמין, תקציבי הפרסום נמוכים יחסית, והשירות שאמזון מציעה הוא מצוין ומתאים לכל תחום, נישה ומוצר, החל מאופנה וביגוד, דרך טכנולוגיה, מחשבים וסלולר, ועד למוצרי מזון יבש ורטוב מכל העולם.

 

גרף הכנסות נטו שנתי של אמזון.

גרף הכנסות נטו שנתי של אמזון.

 

מותגים ישראלים באמזון

בין הדברים הניתנים לרכישה ברחבי העולם ניתן למצוא מגוון רחב של מוצרים כגון:
– טכנולוגיות יחודיות
– פיתוחים ופטנטים ישראליים
– משחקים מיוחדים
– מוצרי מזון תוצרת הארץ
– קוסמטיקה יחודית מים המלח
ועוד…

והביקוש עוד הולך ועולה. וכן, בשנים האחרונות ניתן גם להבחין בעליה מתמדת של הימצאות יותר ויותר מותגים ומוצרים תוצרת ישראל.

תוצרת ישראל - מותגים ישראליים כובשים את אמזון עם אדוונטיקס

תוצרת ישראל – מותגים ישראליים כובשים את אמזון עם אדוונטיקס

 

כיצד לקדם את החנות באמזון?

באמזון כאמור יש מעל למיליון סלרים (מוכרים), שהם בעצם חנויות בקניון האינטרנטי העצום הזה. בשונה מקניון קונבנציונלי שאנו מכירים, הקרוב אלינו לבית, אמזון לא מתחייבת כלפי חנות אחת, ומציעה למשתמשי האתר שלה להגיע בקלות לכל חנות, במרחק של קליק. לעתים קרובות ניתן לראות מוצרים זהים בחנויות שונות, וההבדלים ביניהם הם בעיקר המחיר. או השירות, או הביקורות, הממליצים, וכן הלאה.
כמו כן, ישנם דרכי פרסום קידום באמזון, המאפשרים "לדחוף" את המוצרים שלנו קדימה, כדי להשיג יותר כניסות לחנות, וכן כמובן – יותר רכישות ומכירות.
אנו בחברת אדוונטיקס מפעילים את צוותי הניהול והקידום באמזון הטובים בישראל, ומספקים שירות למותגים ישראלים מובילים בארץ ובעולם.

מעוניינים גם אתם? השאירו פרטים כאן, ונחזור אליכם בהקדם האפשרי.

מאמרים נוספים:

תפריט
שלחו הודעה
1
היי, צריכים עזרה?
מעוניינים לקבל מידע נוסף אודות קידום באמזון?