קידום באמזון – איך תקדמו את המותג שלכם באמזון? 

איך תקדמו את המותג שלכם באמזון? 
קידום ממומן – היום, כשמתחילים למכור מוצר חדש באמזון, בגלל עודף המוכרים והתחרות הגדולה, חייבים להשקיע בקידום ממומן על מנת שהמוצר שלכם יגיע לקונים פוטנציאליים. ככל שתשקיעו סכומים גדולים יותר, כך מספר הצפיות בעמוד של המוצר שלכם יהיו גדולות יותר. ככל שיש יותר צפיות, יש יותר קונים פוטנציאליים. כמובן, חשוב לוודא שרשומות המוצר שלכן משווקות את המוצר בצורה אידיאלית.
את הקפמיינים של הקידום הממומן מנהלים מומחי PPC. חשוב לעשות אופטימיזציה לקמפיינים על בסיס כמעט יומי, על מנת להשקיע את התקציבים במקומות שמניבים, ולא לבזבז את הכסף בקידום שלא מביא למכירות.

קידום אורגני – כשהמוצר שלכם מתחיל למכור, האלגוריתם של אמזון רואה את זה, ולאט לאט תראו את המוצר שלכם בעמודים הראשונים בחיפוש גם בלי קידום ממומן. ככל שהמוצר מוכר יותר, כך האינטרס של אמזון לקדם אותו אורגנית גדל. לכן, במקביל לקידום האורגני, חשוב להמשיך עם הקידום הממומן כל הזמן. קידום ממומן יביא לעוד קידום אורגני.

קידום עם משפיעני רשת – הרבה מותגים בוחרים לעבוד עם משפיעני רשת על מנת לקדם את המוצרים שלהם, וכך גם הרבה מותגים באמזון עובדים. חשוב למצוא מישהו שיש לו קשר למוצר שלכם וקהל עוקבים גדול שיכול להוות קהל קונים פוטנציאלי למוצר שלכם. אתם יכולים לספק למשפיענים קוד הנחה אישי שלהם, כך שתוכלו גם לעקוב אחר הקניות שמגיעות בעקבות הקידום שנעשה על ידם.

קידום ברשתות החברתיות – תוכלו לפתוח עמודי פייסבוק, אינסטגרם ואפילו טיק-טוק למותג שלכם על מנת להעלות את המודעות ברשת למותג, למוצרים שאתם מוכרים, ליתרונות שלכם על פני המתחרים. חשוב להשקיע בתוכן מעניין שימשוך קונים פוטנציאליים. תמונות לייפסטייל, אינפוגרפיקות, הגרלות, סטורי.
איך תוכלו לדעת אם ההשקעה שלכם מניבה קניות? באמזון קיים כלי במיוחד בשביל זה- שמיועד לבחון את הכניסות והקניות שנעשו דרך הקמפיינים ברשתות השונות.

Amazon Posts
אופציה יחסית חדשה וחינמית (!) באמזון. מדובר באפליקציה שהיא של אמזון, עם פוסטים על מוצרים שנמכרים באמזון. הקונים יכולים להיכנס ישירות מהפוסטים שלכם אל דף המוצר ולקנות, ויש גם כלי שמאפשר לראות את התנועה בעמוד, את כמות האנשים שלוחצים על הפוסט ועוד נתונים מעניינים.
כן חשוב לציין שהאופציה הזו בינתיים אפשרית רק למי שיש Storefront למותג שלו באמזון.

לסיכום, 
חשוב להבין שהקידום בדרכים השונות באמזון הוא הכלי שיאפשר לכם למכור. ככל שתשקיעו בו יותר, תנסו את האופציות השונות שאמזון מאפשרת לכם, תחקרו מה עובד לכם הכי טוב, גם תרוויחו יותר.
רוצים לשמוע עוד על אופציות הקידום השונות ומה אנחנו יכולים לעשות עבורכם?
דברו איתנו!

מאמרים נוספים:

תפריט
שלחו הודעה
1
היי, צריכים עזרה?
שלום :)
במה נוכל לעזור לכם?